Ons zorgaanbod

Wij willen er zijn voor u als u vragen heeft over uw gezondheid. Wij kunnen u op verschillende manieren helpen.

De doktersassistent(e) zal met u de mogelijkheden bespreken, zij hebben een belangrijke rol om de afspraken en de organisatie van de praktijk goed te laten verlopen. Zij vraagt uw klacht uit en zal u voorzien van gepast advies.

Telefonisch
Stel uw vraag aan de doktersassistente. Zij bespreekt met u de mogelijkheden tot een afspraak, overleg of telefonisch consult met de huisarts.

Beeldbellen
Deze mogelijkheid is er om met de huisarts, POH-s of ggz in contact te komen. De aanvraag loopt via de doktersassistente.

MGN
Stel uw vraag digitaal via een E-consult. Ook kunt u foto’s uploaden om te laten beoordelen. Deze optie is volledig beveiligd.

Ernstige virusklachten
De doktersassistente zal inschatten of het om ernstige luchtwegklachten gaat en zal indien nodig een afspraak voor u plannen bij de huisarts.

Milde virusklachten
U krijgt telefonisch advies van de doktersassistente. Om verspreiding van het virus te voorkomen, kom niet naar de praktijk.

Huisbezoek

Als u om gezondheidsredenen niet naar de praktijk kunt komen, kunt u overleggen met de doktersassistente. Zij zal met u de klachten bespreken en aangeven of en wanneer de huisarts bij u langs kan komen.

Het basisaanbod

Bestaat uit de eerste opvang van alle gezondheidsklachten. Bij veel voorkomende klachten bestaat het aanbod uit onderzoek, diagnose en behandeling. Wij bieden preventieve zorg, chronische zorg, basis GGZ, palliatieve terminale zorg en spoedeisende hulp. Bij klachten waarbij gespecialiseerde hulp nodig is verwijzen wij door.

Aanvullend op het basisaanbod willen wij samen met u werken aan een gezonde toekomst zodat de ervaren gezondheid van u positief toeneemt. Het heeft een ander vertrekpunt; de patiënt bepaalt wat hij wil bereiken. Samen zoeken wij naar de mogelijkheden om de gewenste situatie te bereiken. De focus ligt dus op de gewenste toekomst.

Als iets werkt, doe er dan meer van. Als het niet werkt doe het dan anders.

Huisregels van de praktijk

  • Kom niet te vroeg voor de afspraak het gebouw in.
  • Desinfecteer uw handen bij binnenkomst.
  • Volg de instructies van de medewerkers.
  • Respectvolle benadering.
  • Heeft u een afspraak en bent u op tijd? Neem plaats in de wachtkamer.
  • Bent u te laat? Meldt u zich aan de balie.