Praktijk Organistatie

Zorg op maat

De gezondheid en veiligheid van u als patiënt en van onze medewerkers staan voorop. We hebben onze praktijkvoering aangepast aan de nieuwe manier van werken.
Hierover willen wij u graag informeren.

We willen er voor u zijn als u vragen heeft over uw gezondheid. Als het niet nodig is dat u naar de praktijk komt zullen we u op afstand helpen. Dit kan op verschillende manieren.

Telefonisch: U kunt uw vraag aan de doktersassistente stellen. Zij bespreekt met u of overleg of telefonisch consult met de huisarts nodig is. Van 8.00u-10.00u en van 11.00u- 12.00u kunt u bellen voor een afspraak. Van 14.00u-17.00u kunt u bellen voor uitslagen en overige vragen.

Beeldbellen: U kunt via de assistente een aanvraag voor beeldbellen doen met de huisarts, POH's of GGZ

Mijngezondheid.net en de MedGemak app: U kunt digitaal uw vraag stellen. Tevens kunt u foto's en bijlagen doorsturen.

Mensen met ernstige virusklachten: De doktersassistente kan inschatten wanneer het om ernstige luchtwegklachten gaat en zal u een afspraak geven bij de huisarts.

Mensen met milde virusklachten krijgen telefonisch advies van de doktersassistente. Om verspreiding van het virus te voorkomen, komt u niet naar de praktijk.

De doktersassistente

Onze doktersassistente hebben een belangrijke rol om de afspraken en organisatie van de praktijk goed te laten verlopen. Zij vragen uw klacht goed uit en zal u voorzien van gepast advies.

Huisregels

  • Kom niet te vroeg voor de afspraak het gebouw in.
  • Zolang het verplicht wordt gesteld draagt u een mondmasker.
  • Desinfecteer uw handen bij binnenkomst.
  • Volg de instructies van de doktersassistente op.
  • Heeft u een afspraak dan kunt u plaatsnemen in de wachtkamer. U hoeft zich niet te melden aan de balie.
  • Bent u te laat dan meldt u zich aan de balie.