Beste heer/mevrouw,
Wij willen u graag informeren over de veranderingen in de zorg en in onze huisartsenpraktijk.
Als huisartsenpraktijk staan wij voor grote uitdagingen, waaronder een veranderend zorglandschap, een krappe arbeidsmarkt, hoge verwachtingen, vergrijzing, wetgeving en het uitvallen van personeel.
Om ook in de toekomst goede zorg te kunnen blijven bieden voeren wij enkele veranderingen door. Hierbij hebben wij uw hulp en begrip nodig.
Telefonisch contact
-
U kunt tussen 8.00-10.30 uur een terugbelverzoek achterlaten met een tijdslot. De doktersassistenten belt u dan terug.
- U heeft een korte wachttijd en wordt teruggebeld op het tijdstip dat u schikt.
- Wilt u tijdens deze tijden toch blijven wachten? Dan hoort u hoelang de wachttijd is. Wij adviseren dit alleen te doen bij zeer dringende zaken.
Privacy Balie
Om uw privacy volgens de wetgeving te waarborgen, hebben wij enkele maatregelen genomen:
-
Er worden geen patiëntgegevens meer besproken aan de balie. Dit geld ook voor uw naam, adres, geboortedatum en medische gegevens.
- Wilt u een afspraak maken? Dan verzoeken wij u ons te bellen. Zo kunt u uw situatie volledig uitleggen, en kan de doktersassistente een betere inschatting maken.
- Heeft u een vraag? Stel deze dan telefonisch of digitaal via MijnGezondheid.net
(MGN).
- Levering van een urinemonster verloopt via een korte vragenlijst op papier.
Zo hoeft u geen privacygevoelige informatie aan de balie te bespreken.
Wij danken u hartelijk voor uw medewerking en prettige samenwerking!
Met vriendelijke groet,
Huisartsenpraktijk Presikhaaf
K. Bülbül, M.L. Bassa, F.A. Ali